06tubik06 ne demek yap canım bende burdan birinin yorumunu okudum diyordu ki bebek emdiği sürece süt bitmez gerçekten de öyle dedim ve kendime geldim Sende demek ki benim gibi çok streslisin ama rahat ol sütün var dolup taşacak gögüslerin su iç bol bol sütün olacak İnan bana at kafandan sütüm yok kelimesini sütüm var de ve sağıp bakma bile ne kadar çıktı diye bende göğsüme bakıyordum ha bire bi damar var o şişince süt oluyor şişmiş mi diye her dakika kontrol ediyordum tuttum kendimi etmedim bakmadım sütüm doldu taştı dedim kendi kendime oldu inşallah senin de olacak