minikoalam cok iyi anliyorum doktorunuzun tepkisi oldukca yanlis keske yeterince yazarak anlatabilsem size emdigini bilmiyordum emdigi icin yemez ayninu yasadim oglumda lokma kiymazdi agzina hicte zorlamadim burda alman doktorlara gore normal bu durum ki bana gore cok haklilat memeden biraktim cocuk bir tencere yemegi kendi yer klakar halende oyle 5 yasinda buyuk insan gibi yer cunku memeye guvendi hep onla doyyordu doktor biraktir dedi ben ne zaman doktorumun dedigini yaptiysam hic sorun yasamadim bide 19 aylij bebege serum vermisler burda hayatta yapmazlar onu bana bile hasta olsam vermezler serum bilemiyorum turkiye de doktor sistemi cok baska o yuzden yadiklarim garip geliyordur belki