Ek gıdaya ne zaman başladınız acaba? Erken ek gıdaya başlama damakta sertleşmeye sebep oluyor ve sertleşen damak yapisi yüzünden dişler geç çıkıyormuş. Dişçi söylemişti. 1 yaşta dişçiye götürmeniz tavsiye ediliyor, götürün filmle belli olur her sey, içiniz rahat eder.