Brn1234 56 ile hamile kaldım. 76 ile doğuma girdim. Doğumdan iki gün sonra 67 ye düştüm ama emzirmede çok kilo aldım süt yapsın diye ve yine 76 oldum. Şuan 72-73 arası gidiyorum. Sadece sabahları bi dilim tahıllı ekmek yiyorum. Sebze ağırlıklı besleniyorum ama sanki yavaş veriyorum kilo. Hareket edemiyorum diye sanırım. Nasıl gidecek bu kilolar bebekle spor da yapamıyorum 😓