Zeynep49 İlk fırsatta yaptr iyi bir doktor bul canm ben 6 buçuk aylık yaptrdim yüz üstü uyurdu o zaman çıldırdı öyle yatamiom diye döner dururdu surekli ağladi ilk gün çok zor geçmişti 10 gün sürdü iyileşmesi tam anlamıyla iyileşmesi 1 ay sürüyor o yüzden ne kadar erken senin icinn o kadar iyi ben çok istemiştim 2 aylıkken yaptrmayi ama eşimle kayinvalidem yok ille 6 ay olcak dedi ikna edemedim şimdi esim diyor ki bida oğlum olursa doğar doğmaz ettrcem kimseyi karistrtmiycam diyor bende ha şunu biletdin bende kimseyi karistrtmiycam seni bile dedim haklısın diyor hem anne hemde bebek için erken olması iyi hele 2 yaş sonrası bırakanları hiç anlamıyorum neyi bekliyorlar acaba?