Dmtpyrz @Ysf-kn çok teşekkürler, amin hepimiz görürüz inş🙏🏼 Önce rahatlatıcı veriyorlar anneden ayrılırken travma olmasın diye, o sırada kan alıp damar yolu açıyolar. Yanımdan gidip geri gelmesi 40 dakika sürdü. Ve geldiğinde uyanık haldeydi çünkü bebeklere tam anestezi yapmıyorlarmış. Sünnet sonrası tüm gün hiç ağlamadı ama genel bir uyku hali vardı. Ertesi gün ise sanki operasyon geçirmemiş gibiydi ne bir ağlama be bir huysuzluk bol gülücüklü bir gün. İki gün calpol ve sabah akşam sürmek için bir krem(bephanten plus) verdi. Pazartesi günü yıkayın dediler bugün yıkadım. Bana daha çok stres oldu çünkü ishal oldu ve orasına ÇOOOK kaka bulaştı, mikrop kapacak diye çok korktum. İshali de calpol’e bağladığım için 1 gün verdim sadece. Cumartesi de kontrolümüz var.