Sudetunaaa Merhaba benim kızımda doğdugundan beri korkar gibi sıcramalar vardı uyurken ve uyanık. Bebeklerde olur dedi cevremdekiler evham yapma dediler. Dinlemedim cocuk nörologuna götürdük. Anlattıklarından epilepsi olabilir dedi. Eeg cekildi Eeg bozuk cıktı luminaletten hap basladık sabah aksam. 2 hafta sonra kontrolde Eeg biraz daha düzgün cıktı ama yine sıçramalar devam ediyordu. Doktor bu sefer de rivotril damlaya baslattı. (Günde 1 damla kullanıyoruzm 2.damlası kalbi bile durdurabilirmiş. Tehlikeli bi damla) bu arada video kesin görmem lazım dedi. Eve, yatağına kamera yerleştirdik görüntü alabilmek için malum ne zaman olacağı belli olmuyor ve saniyelik oldugu için video cekmek de zor. Video görünce nöbet dedi doktor ama erken teshis oldugu için tedaviyle cocukluk ya da ergenliğe kadar gececeğini söylüyor. 2 hafta sonra tekrar Eeg cekilecek insallah düzelme olmustur biraz da olsa. Bi kaç gün olmuyor oldugu zaman 3 5 kez oluyor günde. Ve nöbet olunca agzında tükürük köpük köpük oluyor. Henüz çesidi belli değil ama epilepsi oldugu kesin. Sizden ricam hemen nörologa gitmeniz. Erken teshis Cok önemli. İnsallah korktugumuza ugramazsanız. Bütün bebişlere ve benim bebişime şifa versin Rabbim. 🤲🏻