Bizim de kollarını kasiyordu 7 aylikken bu böyle 1 hafta sürdü norolojiye götürdüm eeg çekildi 2 kez mr çekildi kan testleri yapıldı ve temiz çıktı zaten bidaha da yapmadı öyle genelde yemek yedirirken yapiyodu. Ara ara dalmasi var niyedir çözemedim. Yani en kısa zaman da doktora görünün. Eger nöbet getiriyorsa 2 dk sürüyorsa zaman kaybetmeden acile gelin hemen demişti bana doktor.