D vitamini icin pek birsey diyemiyorum cunku yetiskin halimizle bile d vitamini cogunlukla eksik oluyor. Kan ilaci icinse tahlil yaptirmadan yaomadan 4 ayda saglik ocagi verdi ama kullanmadik. 7. Ay kontrolunde tahlil yapildi iyi ciktigindan baslamadik. Doktorumuz da tahlilsiz gerek yoksa verilmesini uygun bulmuyor.