Bende özelde doğum yaptım saatlerce suni sancı çektim ama nasip işte olmadı ağlaya ağlaya girdim sezaryen doğuma belimden iğne yaptılar ve uyuşma olana kadar beklediler şükür korktuğum gibi olmadı sadece biraz fazla yorgun ve halsizdim dikiş atılırken yarısında titremeye başladım fakat belden altımda titreme yoktu 🤷🏻♀️