yeymnmmm0 İki sezaryenimi de aynı özel hastanede oldum ikisinde de 4 saatten önce hissetmedim bacaklarımı. Spinal oldum iyi ki de spinal olmuşum ikisini de. Agri tabiki de oldu ama ilk gece bebeğimi de kucakladım hatta onu kucağıma alıp odada yürüdüm agrim olmasına rağmen. Size tavsiyem agriniz elbetteki olacak ama agrim var diyip yatmayın. Ve bas agrisi icin mutlaka en azından ilk 1 hafta mutlaka 4 litre su, birer bardak da çay ve kahve tüketin. Cok şükür benim hiç bas agrim olmadı.