Bogaannesi hilali04 canim eczane anlatiyor sana herseyi cok basit doktor yazsn ilaci evde verin bi cizgi film acar oyalarsiniz verirsnz
hilali04 Bogaannesi ya öyle yapayım bari yarıın doktorla görüşüp çıkışımızı isteyelim böyleai gerçekten çok zor
Mamaqueen hilali04 eger serumun icine bi ilac katmiyolarsa zaten serum dediginiz sey su yani baska bisey degil bosa hstanede eziyet etmeyin cocuga bizde hava makinesi aldik evde rahat rahat cizgi film vs acip yapiyoruz
Reckless hilali04 Eve çıkmayın biraz durun solunum sıkıntısına çevirmesin allh korusun benim yavrumu oksijen cihazına bağladılar çıkarsanefes alamaz diye. Hastaneler dolu zaten keyfe keder yatırmazlr bebeği
Reckless hilali04 Sonra bi kez daha hastalandı en baştan müdahale ettik evde biz düzelttik ama sizinki ilerlediyse durun bence
Yesillimon hilali04 Canim ayni şekilde o hava aldigi ksimin ici var ya oraya damlatiyorsun ilacı,ventolin,cartior,budecort gibi ilaclari var zaten doktor yazar zorluğu yok cok basit esin alirken eczaciya sorsun nasil yapacaginizi gösterir.
hilali04 Yesillimon gerçekten mi valla böyle bişey olduğunh bilmiyordum yarın doktordan çıkışımızı isteyelim bari
hilali04 Reckless yani şuan öksürüyor hırıltısı var birde burnu akıyor ama keyfi falan yerindeydi buraya gelene kadar
MTA hilali04 1 hafta bronşitten yattık. Bugün taburcu olduk hastaneden ve götürdüğümde sadece balgamı vardı. Solunum cihazına bağlı oksijeni nabzı ateşi takip ediyorlar antibiyotik ventolin veriyorlar. 2 saatte bir başlıyor önce iyileşmeye başladıkça saat aralığı artıyor. Bugün hava makinesi aldık ve evde tedaviye devam ediyoruz içine ilaç sıkıp veriyorum bir de antibiyotik 🙁 Allah tez zamanda kurtarsın inşallah 🙏
hilali04 MTA peki hastanede kalmayı önerir misiniz daha bizim ki bronşite çevirmedi yoksa buhar makinesi alıp bizde eve mi çıkalım
Yesillimon hilali04 Nefes alma durumu nasil peki cnm eğer sıkıntılıysa hastane de olmasi daha iyi olur yanlış yönlendirmekte istemem
hilali04 Mamaqueen bizde aldık şimdi canım ilaçlarınıda aldık hastaneden çıkışımızı istedik yavrum çok ağlıyor orada
Yigitefesmom hilali04 canim wn iyisi almak evdede ilaç katıp verirsin benim oğlumda kızımda çok oluyo bronsiolit evde 4 5 güne iyileşir ilaçları pulmicort ventolin fiks zaten
hilali04 Yigitefesmom fiks dediğin ne canım.. Bizde aynen dediğiniz gibi yaptık şuan evdeyiz makine aldık
Mom44454 hilali04 canım aynıydık. Doktor ağlarken daha iyi demişti morarana kadar ağlıyordu ama buharı ben otururken bebeği dik ayakta gibi tutup verdim o şekilde düzeldi doktor yoksa yatarak veya uzaktan tutarsam bebeğimin iiyleşmeyeceni söyledi zayıfladı yavrum baya şimdi çok iyi toparladık üzülme geçiyor ama hava verirken dikkat et
hilali04 Mom44454 ya ağkarken nasıl yapabiliriz zaten nasıl korkuyor kuzucuklar beyninde travma yaratır diye korktuk çıktık bizde eve aldık makine
hilali04 Zeh2020 doktorumuza sorduk sabah makineyi alabikecek durumunuz varsa aynı şeyleri evde de yaparsınız taburcu edeyim o zaman dedi makineyi aldık eve geldik şimdi