hilali04 2 gündür öksürüyordu saplık ocağına götürdük verilen ilaçlar fayda etmesi sanırım hırıltıda başladı hastaneye geldik direk yatışa aldılar damar yolu falan açıldı serumu durutmuyor oğlum.. Canı acıyor sürekli çekiştiriyor hava veriyorlar 2 saatte bir o havayı ağzına dahi almıyor uzaktan tutuyoruz.. Daha birkaç hün kalırsınız diyorlar ama çekilecek gibi değil kızlar dua edin bir an önce evimize gidelim
hilali04 Mys01-01 rsv ne canım bilmiyorum.. Evet az önce hastanede koridorda kaç anneyle karşılaştım hepsi aynı sebepten burdaymış
Bogaannesi hilali04 hava makinasi alip siz evde verseniz olmuyormu oyle 2 gun once bizede serum takildi taktirmadi agladi mahfolduk , havayi evde versenz , ilac kulansanz olmuyomu
hilali04 Bogaannesi doktor sordu hava makineniz var mı diye bende yok ama alabiliriz şimdi dedim gerek yok o zaman yatış vereyim evde başka çocuğun yoksa dedi acaba aynu görevi mi görüyor evde ki makinelerde çünkü burdaki makinenin içine ilaç katıyorlar
Yesillimon hilali04 Hastane de çok zorlanirsiniz bence esiniz nöbetçi eczane bulabilirse hava makinası alsin doktora anlatin durumu eve gecmeyi deneyin evde de ayni sekilde hava veriyorsunuz pek değişen bişey olmuyor
Bogaannesi hilali04 ayni gorev tabiki bence alın evde verin hem ev ortami daha iyi ayrica hava makinasi sart konusun doktorunuzla esiniz alsin makinayi ilac yazsn evde verin
MTA hilali04 1 hafta bronşitten yattık. Bugün taburcu olduk hastaneden ve götürdüğümde sadece balgamı vardı. Solunum cihazına bağlı oksijeni nabzı ateşi takip ediyorlar antibiyotik ventolin veriyorlar. 2 saatte bir başlıyor önce iyileşmeye başladıkça saat aralığı artıyor. Bugün hava makinesi aldık ve evde tedaviye devam ediyoruz içine ilaç sıkıp veriyorum bir de antibiyotik 🙁 Allah tez zamanda kurtarsın inşallah 🙏
Yigitefesmom hilali04 canim wn iyisi almak evdede ilaç katıp verirsin benim oğlumda kızımda çok oluyo bronsiolit evde 4 5 güne iyileşir ilaçları pulmicort ventolin fiks zaten
Babya Çok geçmiş olsun benimde bebeğim 20 günlükken bronşit oldu çok zordu benim içinde rabbim şifa versin inşallah üzülmemeye çalışın sütünüz için inşallah iyileşecek 🙏
hilali04 Babya ben emziremiyorum canım 😊 20 günlükken nasıl atlattınız peki ya eminim çok zor olmuştur kuzum benim mibixik bedeniyle nelerle uğraşmış
Mys01-01 hilali04 rsv aynı bronşit zatürre gibi ama daha farklı suan salgın ben yatarken yer bulamadık hastanede o kadar artış var sızın belirtilerde o sekılde ondan sordum tedavısı hava ve antibiyotik baska sekılde olmuyor
hilali04 Yesillimon öyle mi dersin canım ya gerçekten çocuğumun canı çok yanıyor serum sürekli takılı asılıyor onu falan.. Peki burdaki hava makinesinin içine damlattıkları ilaç var onu evde nasıl hallediyoruz acaba
Babya hilali04 sorma çok şey çekti bebeğim doğumda 😢köprücük kemiği ve kolu kırıldı bebeğimin 2 hafta sargıda kaldı 20 günlükken bronşit oldu taburcu olduğunda ise tortikolis olduğunu öğrendik😔çok zor günler geçirdim inşallah bebeğimin boynu düzelir 1 yaşına kadar düzelmez ise ameliyat olucak😓 şuan fizyoterapiste götürüyoruz lütfen dua edin benim içinde bebeğim inşallah iyileşir 😓
Bogaannesi hilali04 canim eczane anlatiyor sana herseyi cok basit doktor yazsn ilaci evde verin bi cizgi film acar oyalarsiniz verirsnz
Reckless hilali04 Eve çıkmayın biraz durun solunum sıkıntısına çevirmesin allh korusun benim yavrumu oksijen cihazına bağladılar çıkarsanefes alamaz diye. Hastaneler dolu zaten keyfe keder yatırmazlr bebeği
Yesillimon hilali04 Canim ayni şekilde o hava aldigi ksimin ici var ya oraya damlatiyorsun ilacı,ventolin,cartior,budecort gibi ilaclari var zaten doktor yazar zorluğu yok cok basit esin alirken eczaciya sorsun nasil yapacaginizi gösterir.
Reckless hilali04 Ah geçmiş olsun çok zor bi durum gerçekten ama telefonla falan verin bi şekilde o havayı son damlasına kadar ilerlemesn. Bizde 6.günde çıkmıştık bronşitten yatıp önce 2 saatte bir sonra 3 sonra 4 diye devam ediyorlar