OznurOyku ben emzik vermedim, doktorum verdirmedi sonrada çocuk tutmadı tabi, avantajı nedir bilmiyorum ama emzik vermedigim için battaniyesine alıştı onu emikler sürekli onsuz hayatta uyumaz emzik gibi bı nevi ama aglaidgi zaman susturamiyiruz keşke emzik verseydim diyorum ben çok zorluğunu yaşadım , konuşma geriliği vs buna katılmıyorum ben hiç emzik vermedim ama şakir şakir konusanda bı çocuk değil yani🙃