Merhabalar kızlar 3 buçuk aylık kızım var hastanede doğar doğmaz Emzik verdik ki sonradan zorlanmayayım alışsın diye şu an verıyorum özellikle huzursuz olduğu zaman uyurken ve hatta uykudayken Bıle ağzında kalıyor atıyor sonra.emziğe çok alıştırma ilerde konuşma geriliği ve iletişim bozukluğu olur diyen kısıleri duydum açıkçası çok düşündüm acaba vermesem mi diye ama gözlemliyorum emzikle duruyor tabiki gün içinde zamanda gecırıyorum sürekli ağzında değil. Siz neler düşünüyorsunuz. Aramızda olumlu veya olumsuz fikir İ olan tecrübeli annelerimiz lütfen yazın 🙏🏻☺️