Balarisi_melisEla Naciyeylmz Bu akşam Dede "dedi yaa çok güzel söylüyor🥰🥰🥰babası söylüyor o tekrar ediyor 7 ay 3 günlük
theAna 2minosprenses onlar kolay çıkıyormuş genelde. oğlum ağlarken falan anne diyordu da net ilk kelimesi dede olduğu için yazdım. baba demedi hiç bizimki çabalıyoruz ama yok 😅
gurbet_gelini12 2minosprenses benimkısı anne demıyor 😢babasını gördüğü anda ba baaaaa dıye bağırır hemde kaç kere babaaaaa der anne kelımesı cıkmaz ağzından