2minosprenses Naciyeylmz buyuk kizim 1 yasinda baba dedi kucuk kizim da su an 1 yasinda o da baba dedi ben iki gozum iki cesme 😭😭
theAna Deletedmom896 babayı kendi kendine mi söyledi siz bi şeyler yaptınız mı yoksa bizimki hala söylemedi sürekli baba diyoruz evde 🤣
2minosprenses Naciyeylmz theAna @Deletedmom896 @Kuzeybabyy Havuclumama @kaganege ikizlerinannesi2985 @Mora @Familyboy @gurbet_gelini12 farkindamisiniz hanimlar cogunluk hep baba veya dede neden anne degil acep 🤣🤣🤣🤣 cevremdede oyle bir tane anne diyen yok hepsi baba 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️gelikln sarilalim 🏃♀️🏃♀️☺
Deletedmom896 theAna Baba geldi baba gitti falan diyordum😂 hala babaaaaa diye gezer evde bende babanın ağzına tüküreyim diyorum içimden 😁 çünkü çok kıskanıyorum 20 aylık oldu hala bana ayniiiiii diyor yada aba😂
Elifyankii3 Naciyeylmz deli gibi meme emdiği için ilk meme oldu sonra mama sonra dede sonra baba en son anne sonra sonra baya gelişti 😄😄
theAna 2minosprenses onlar kolay çıkıyormuş genelde. oğlum ağlarken falan anne diyordu da net ilk kelimesi dede olduğu için yazdım. baba demedi hiç bizimki çabalıyoruz ama yok 😅
gurbet_gelini12 2minosprenses benimkısı anne demıyor 😢babasını gördüğü anda ba baaaaa dıye bağırır hemde kaç kere babaaaaa der anne kelımesı cıkmaz ağzından
giedzemiz2801 Naciyeylmz Atatürk oldu oğlumun ilk kelimesi🥰annesi gibi Atatürk aşığı çok şükür ayını tam hatırlamıyorum 12 ya da 13 dü sanırım ❤️