Huelya Linailkay ben gittim hem ulutrasonla ramime hemde dikişlerime baktı ve ayrıca spiral de taktırdım sadece telefonda sorduğum spirali parasını aldı işk seseryanımda 40 ımda girmedim çok yoğun covid vardı geven sene şükür birşeyde olmadı
Merveee_94 Linailkay kırkı için gidilen kontrolde para alınmıyor diye biliyorum benden almamıştı doktorum sadece dikişime de bakmadı normal alttan muayene bile ettiği halde almadı
Tugba07eylul Linailkay biz randevu almadan direk odaya girdik dikiş icin geldim dedik aldı ama normal doğum dikişiydi benim
bikerem Linailkay o parayi aliyirlar evet. Ultrason ile rahime bakiyirlar,dikis yerini muayene ediyor ve isterseniz korunma yontemi öneriyor,kan da alabilir
bikerem Linailkay devlet hastanesinden randevu alip gidin bence,sonucta iyilesme surecine bakacak,muayene ucreti de epey var
GizemNilo Açıkçası bende sırf muayene ücreti yüzünden gitmedim.Eminim benim gideceğim hastanede alacaktı.Zaten doğumdan 7 gün sonra gittim.Alttan muayene de oldum dikişlerde iyi dedi.Benim ücrette 275 TL idi.