Wanderlust Sulee_ pek inanmiyoruz biz ama ailelerin gonlu olsun diye evde cok sevdigimiz buyuk bir bitkimiz var dibine gomduk 🌱
Merve-34 Hurafe ama benim annem ablamınkini okula gömmüş o öğretmen oldu benimkini fakülteye gömmüş sağlık çalışanıyım kardeşiminkini de üniversiteye gömmüştü o da hukukçu annem inanıyor 😀 benim daha fırsatım olmadı bende gömeceğim 😀
TalentedMom Sulee_ illa gömeceksin diye bir şart yok ben dini açıdan da sordurttum evde cam şişenin içinde saklıyorum
1anne1bebek_ kokusudalin estağfurullah.. Neden günah olsun 🤭 özel bi sebebi yok tamamen kalbimden o şekilde geçmişti, kuzenime sormustum daha sonrasında (kendisi hafız) bir sakıncası olmadığını söyledi 🙏🏻❤️