Sulee_ Huysuzbebe 😂 inanmıyorum bende öyle şeye hurafe geliyor ama bir yerde toprağa gömülmesi gerek diye okumuştum
Huysuzbebe Sulee_ Hurafedir zaten de bende gömülmesi gerektiğini duymuştum çok gez annemler benimkini hastanenin bahçesine gömmüş ne doktor oldum ne birşey 😂😂
kenankaan Sulee_ asi nehrine attım, asi nehri benim için özeldir, akan suyla beraber Akdeniz’e karıştı inşallah
kokusudalin 1anne1bebek_ Özür dilerim meraktan soruyorum. Kur’an-ı Kerim in içine nasıl koydunuz. Günah değil mi.
1anne1bebek_ kokusudalin estağfurullah.. Neden günah olsun 🤭 özel bi sebebi yok tamamen kalbimden o şekilde geçmişti, kuzenime sormustum daha sonrasında (kendisi hafız) bir sakıncası olmadığını söyledi 🙏🏻❤️