ardenbebekk Rumeysaiz prima ile başladık ama sızdırınca sleepy e geçtik hepsi burada da ikincisi 1 TL olunca stokluyorum en son 224 taneyi 200 TL ye aldım 3 beden
Cemrex sedasyln bende ehepiburadadan aldim en son ama beyazı püre soft serisi . O fiyat görünce sevindim dedim toptan alırım belki 😊
Damla6117 Rumeysaiz dönüşümlü kullanıyorum gece aktif bebek gündüz sleepy napim fiyatlar çok arttı aktif bebeğin de emiciliği çok iyi
Gokzey Rumeysaiz dogdugundan beri bim bezi kullaniyorum .cok memnunum tavsiye ederiim.ve ona bile zam gelmis yani
ikizannesii01 Cemrex cnm ben Mardin nusaybin deyim. Burası kaçakçılığın merkezi . Yurtdışından vergisiz kaçırıyorlar marketlere satıyorlar almak istemiyorum böyle ama el mahkum alıyoruz. Çoğu ürün böyle bir tek bez değil 😕
Cemrex ikizannesii01 vLla elinde böyle bi imkan varsa al tabiki. Bizden neler neler götürüyorlar bosver çok düşünme. Fiyatları fırlatasım alınabilir derecede olsun herkez normal alsın ama maalesef.
YeniAnneIstanbul Rumeysaiz prima kullanıyorum arkadaşlarim yikanabilir bez kullanmama ikna etmeye calisiyorlar 15 aydir bir turlu ikna olmuyordum ama sanki zamlardan sonra guzel bir seçenek 🥲
Yigitiminannesi Rumeysaiz prima kullndim ilk 3 ay somra bi ara molfix kullmdim 1 ay kdar 4 5 ay migrisun bezini kullndim incelttiler 1 yildr bim bezini kullniom her gdismzde zamli
Kubrayusaberk Katun baby me nasıl peki cok kalın bir bez mi..bende prima premium kullanıyorum oğlum 22 aylık fiyattan ötürüde bez arayışındayım
Deletedmom0099 Rumeysaiz molfix kullanıyorum 4 no. 3 gün önceki indirimden 4 noyu tanesi 75 kurustan 500 tane, 5 noyu da tanesi 1 liradan 500 tane stokladım 🤷🏼♀️