ikizannesii01 Rumeysaiz molfix kullanıyorum ikiz bide ayda 2 tane bitiriyorum 108 tanesi 140 a aldım toptancıdan. Haftaya zam gelecek dedi 3 paket alabildik 😕
2cocukannesikizimveoglum Rumeysaiz bez bu hayatdaki en gereksiz harcama😹cis kaka cop😹Ay keske evde bez urete bilsek
Katun Rumeysaiz prima ile başladık ama bıraktım almayı valla. Oğlum popişi durmuyor çünkü 2.5 aylık günde 3 5 kez kaka yapar mesela ve ben onu günde 7 8 kez değiştiriyorum baktım olmuyor bende e bebekten aldım baby me birde bimden alıyorum. Az daha büyüsün öyle geçecim primaya
Cemrex ikizannesii01 108vtane 140 nasıl aldınız 132 li indirimde 199 a aldim 😔 İstanbuldayım toptancı
Yagmursonrasitoprakkokusu ikizannesii01 çevrenizde migros varsa bir alana ikincisi yüzde elli indirimli oluyor. Ben bu şekilde 110 tane bezi 100 TL ye almışrım. Bilginiz olsun
Rumeysaiz 2cocukannesikizimveoglum keşke eskiye don3cegiz galiba bu gidişle eski usul musamba derler yanlış bilmiyorsam 😊😊
Kubrayusaberk Katun baby me nasıl peki cok kalın bir bez mi..bende prima premium kullanıyorum oğlum 22 aylık fiyattan ötürüde bez arayışındayım
Badeninannesi60 Rumeysaiz Valla ucuz diye dogdugunda bim bezini kullnıyım dedim uçtu gitti fiyatları 47 tl ye çıktı şuan yakındır buara bi zam daha yaparlar
Katun Rumeysaiz evet memnunum gayet güzel bez tabi prima çok iyiydi ama kaka yapınca bekletememya o nedenle bıraktım
ikizkalpler Ebebek indirim kodu geliyor genelde onu kullanıyorum. İkiz bide bizimkiler mamalardan sonrada bez dokunmuyor bile 😀
sedasyln Cemrex daha yeni aldım ben molfix mavi kullanıyoruz. 136 tanesini 127 liraya aldım hepsiburada dan. Sürekli ordan alıyorum hiç sıkıntı yaşamadım. Çok pahalı alıyosunuz buraya bi bakın isterseniz :)
ikizannesii01 Cemrex cnm ben Mardin nusaybin deyim. Burası kaçakçılığın merkezi . Yurtdışından vergisiz kaçırıyorlar marketlere satıyorlar almak istemiyorum böyle ama el mahkum alıyoruz. Çoğu ürün böyle bir tek bez değil 😕
MeryeminAnnsi Rumeysaiz eskiye donmenize gerek yok yikanabilir bezler var hemde yeni bezler gibi görüntüsü 😊
Ipegim Rumeysaiz migrosun bezini alıyorum ben ama son demlerdeyiz artık 2,5 yaşında hazır değil henüz her şeyin farkında ama tuvalete yapmıyor o yüzden çok önemsemiyorum ama minies güzel bence
Mlkhrn Rumeysaiz sleepy bio natural 4 numara 144tanesini 120tl ye aldım en son. Bir öncekinde de 3 numara 168 tanesini 120tl ye almıştık. İllaki bir yerde indirimde oluyor. Hepsiburada,trendyol, çiçek sepeti, sleepy nin kendi mağazası… indirim kovalıyorum
MasalMomy Rumeysaiz Molfix bez alıyorum. Migrostan alıyorum aylardır 2. Paket indirimli oluyor 96 adet bezi 100 tl alıyordum zam gelmiş şimdi 110 tl ye alıyorum iki paket 5 numara yani
Cemrex sedasyln bende ehepiburadadan aldim en son ama beyazı püre soft serisi . O fiyat görünce sevindim dedim toptan alırım belki 😊
Cnr060621 Rumeysaiz trendyoldan alıyorum indirme denk geldikçe 3 paket alıyorum o bitene kadar tekrar indirim oluyor ama unuttum şu an en son ne kadara aldığımı molfix kullanıyorum