Ovulyuvali DenizRuya MaşaAllah Allah analı babalı büyütsün inşaAllah 🙏 Arada gaz sancısı bizimde oluyor 😏 40'ını hesaplarken doğduğu günden sonraki günümü sayıyorsunuz yoksa doğduğu günüdemi sayıyorsunuz?
DenizRuya Ovulyuvali Sağol canım Allah razı olsun ben doğduğu günden sonra ki günü 1 olarak sayıyorum çünkü biz nasıl doğduğumuz 1 yaşında değildik 1 yılı doldurup 1 yaş diyoruz onuda öyle düşündüm 1 günü dolunca 1 günlük oldu 😊
Ovulyuvali zisaneysam MaşaAllah benim kızımda 10 gün önce yani 1 aylıkken 5.100 kg 57 cm'di sadece anne sütü 😊