Hayalperest_07 hayır tek hesaptan mağaza kaydet ve koleksiyon paylaş yaptım 2 adet 50 tl verilmesi gerekiyordu yani ve ikisininde aşağı yukarı 63-65 kaydedilmesi vardı. Bot hesap, sadece koleksiyon için açılmış alışveriş yapılmamış hesap varsa dediler banada. Burda kaç saat uğraştım gerçekten bot hesapla insanların emeğini hiç edenler varsa hakkımı helal etmiyorum