birprensannesi__ 34 haftalık doğdu kızım 2 kilo 315 gram 10 gün kaldı ama sarılık sınırda diye doğumdan ertesi gün aldılar 10 gün kaldı 10 gün içinde 3 defa taburcu dediler geri eli boş gönderdiler sarılığı bir günde geçti hiç bir tedavi görmediği halde 10 gün kaldı çok direttim bütün sorumluluk bizde verin çocuğumu diye vermediler ne emzire bildim ne göre bildim son günlerde 1-2 defa içeri aldılar gösterip hemen çıkardılar emzirmeme izin vermediler sonra anne bebek uyum odasına geçtik ertesi gün taburcu olduk çıkış kilosu 2kilo 100 gram di kızım sadece doğduğu gün emdi beni ne yaptıysam asla emmedi mamayla beslendi simdi 14 aylık olucak şükür Rabbime. Sizde inşallah biran önce sağlık şekilde kavuşursunuz 🤲