Deletedmom_7 birprensannesi__ yoğumbakımda bir gün solunum burnundan takılmıştı bi daha gerek duyulmamıştı ertesi günde görmüştüm bebeğimi tam hatırlamıyorum ama uzun sürmemişti yavaş yavaş yapmışlardı emzik kullandırmışlardı emme refleksi gelişsin diye emzik kullanmak istemeyen ben şimdilerde emiyor alıştığı için çok geçmiş olsun tekrardan üzüntü yapmayın tavsiyem size ben çok yaptım o yüzden sütüm gitmişti
birprensannesi__ Deletedmom_7 elde değil zaten duygusal bir insanım ve yalnızım kimsem yok annem geldi bikac güne gidecek ben eşim tekiz eşim çalışıyor ben dört duvar kafayimi yerim ne olur bilmiyorum herseyden hevesim gitti hayattan soğudum resmen oraya gidince evladımın acısı çok zor iste
Senay12 birprensannesi__ bende 32 haftalık doğum yaptım 2 kilo doğdu 36 gün kuvezde kaldı eme refleksi beklendi cok zordu binin için sizin kaç kilo doğdu
birprensannesi__ Senay12 1900 ama odemler gitti şimdi 1800 olmuş malesef okadar ufacıkki görünce içim gidiyor 4 gün oldu doğum yapalı nasıl geçecek diyorum bunalımdayım emme solunum kac gun sonra geçtiniz
Senay12 birprensannesi__ solunun 1 gün takılı kaldı canm sma eme refleksini 37 gün bekledim ya özl mi böyle anlamadım ben hiç ödem olmuş dediler beklettiler
Deletedmom_7 birprensannesi__ ama yaşıyor Allaha şükür bunu da düşün iyileşip çıkıcak sen güçlü ol ki evladın seni hisseder sabret güzel günlerin yakında ☺️
benaslindayohum birprensannesi__ birakmamasi bi yandan iyi biz eve gelck diyince dip kose temizlik yaptik mikrop kpmasin diye ve 40 gun misafir yasakti o yuzden alinan darilan insanlar olmuştu ve beslemek icin saatlerce ugrasiyordum dilini hep damagina dayayarak icmeye calisiyordu
Eflal2 33 haftada ikizlerime doğum yaptım birini doğum sırasında kaybettim 1420 gram doğdu 13 küvezde aldı 1500 gramdı aldiğimda şuan 10 aylık hiç sıkıntı yapma o kadar güzel ilgileniyolar ki orda Allah’ın izniyle alırsın kucağına hayırlısıyla gelir 😊
Eflal2 birprensannesi__ Allah razı olsun sağolun. Hiç sıkıntı yapma güzel düşün içini ferah tut zaman çabuk geçiyo prematüre bebekler çok güçlü sağlıkla gelsin 😊💜
MucizemiinAnnesiii birprensannesi__ Evet doğum süresine kadar bekletiyor bazı hastane bize de daha fazla kalır dediler ama erken çıkardılar Rabbim hepsinin yardımcısı olsun inşaallah 🤲🏻
Uykucu birprensannesi__ hamd olsun solunum sıkıntısı 2 veya 3 gün oldu sanirim adam akilli onunda bilgisini alamadikki. Bizde emzirmeye çağırma olmadi direk aldik çocuğu canim. Hatta görüş günleri varmis israrla bize yok dediler çocuğumu 23 gün göremedim sadece fotoğraftan oda ceken hemşire guzel cekecekte resimden cocuguma bakicam
Uykucu birprensannesi__ aminnn insallah canim. Sadece şunlara dikkat et olur mu? Kuvozden cikarken mutlaka epikriz iste ve al. Çünkü sonradan nörolojiye gitmeniz gerekicek doktorlar istiyor. Erkek bebekse mutlaka cocuk cerrhasisine gidip kasik fitigina baktirmani tavsiye ederim. Benimki kizdi ve kasik fıtığı varmış ameliyat olduk. Mutlaka rop muaynesine gitmesin hastane seni bu konuda yonlendirmese eger bilgi iste bilgilendirsinler.
Irmakprensesinannesi birprensannesi__ valla benim kızım da 33+0 doğdu 1800 gr 48 cmdi enfeksiyon sebebiyle erken doğdu 11 gün kldi kuvezde 1865gr di kuvezin en sağlıklı bebeğiydi çıkardılar hastaneden şuan 4 aylık olmak üzere 6000 gr 60 cm
Irmakprensesinannesi birprensannesi__ himm ilk 3 gün bizim solunum sıkıntımız oldu ama kızım savaşçı çıktı ve çok hızlı toparlandı ama en büyük avantajım her gün anne sütü götürdüm güçlensin diye sen güçlü ol strese girme umutlu ol evladından orda emin ol güçlü ve savsci olucaktir cnku onu bekleyen çok tatlı bir ailesi annesi var 🙏🙏🙏😊
ikizlerinannesi2985 birprensannesi__ 31+2 de doğdu ikizlerim. 8 hafta kaldılar küvözde. Hiç sağlık sorunları olmadı rop dışında çok şükür. İçinizi ferah tutun. Sağ salim kavuşun inşallah🙏
birprensannesi__ ikizlerinannesi2985 iyi dayanmissin gercekten insan kahroluyor Allah bagislasin 8 hafta içinde nezaman emzirmeye geçtiniz solunum kac hafta sonra tamamen bırakıldı
kirmizibasliklikiz_ birprensannesi__ 31. Haftada dogum yaptim 2 hafta kuvozde kaldilar. 33. Haftada anne uyum odasina gectik. Orada da 3 hafta kaldik 36. Hafta taburcu olduk. Oglumun solunum sıkıntısı oluyordu arada o yuzden 3 hafta orada kaldik 😊
bicirik birprensannesi__ Geçmiş olsun. Rabbim en kısa zamanda sağlığıyla kucağına almayı evinize getirmeyi nasip etsin inşallah. Bol bol süt sağın çıkınca lazım olacak.30+6 haftada doğdu kızım . Aslında ikiz eşi vardı 2 gün yaşadı( ciğerleri hiç açılmadı).kızım 2 saat burundan 2 gün ağızdan oksijen aldı. Sonra emme refleksini beklediler.yolumuz çok uzun demişti doktor biberonla 5 cc içerken bile yoruluyor demişti ama Çok şükür kızım memeyi biberondan güzel emdi . 21 gün sonra 1960 gr la tabırcu olduk. Esas dönem o zaman başlıyor temizliğe ve 2 saatte bir emzirmeye dikkat ettim. Şuan 18 aylık ve bir fırtına☺️
birprensannesi__ bicirik maşallah Allah bağışlasın emzirmeye kac gün sonra başladınız benim doktorda bana daha yolumuz cok uzun diyor 38 vermem diyor 2 buçuk kilo olmazsa vermezmis
bicirik birprensannesi__ 33 haftalık olduğunda başladım emzirmeye baktılar kilo alıyor emiyor taburcu olduk. Neden 38 hafta bir problemmi varmış bebeğinizde . 35 haftalık olmamıştı ben kızımı eve getirdiğimde . Acıktığını biliyor ağlıyorsa. Bir sağlık problemi yoksa ve 2 kilo olduysa taburcu ediyorlar .