Cinarimm5 Nrgglr yaptım canım korka korka yaptım. Negatif çıktı çok şükür:) bugün 11. Gün olsa çıkardı testte diye düşünüyorum
Cinarimm5 Nrgglr aslında bizim baya geciktiği için her türlü çıkar bence sabah olmasına gerek yok. Ben stresten sabaha bıraktım. Benc3 yap sende hemen rahatla
Cinarimm5 O zaman bi sıkıntı çıkmaz inşallah. Bizde korunuyoruz ama korkuyo yine de insan kadınların işi zor . Senin bebis ne kadarlik