Cinarimm5 Nrgglr bende olamıyorum bi kazada olmadı. Yarın test yapmayı düşünüyorum . Sen de yap rahatlarsın. Stres bile etkileyebilir
Goktugveannesii Mevsim geçişinden olabilir bende düzenli oluyordum bu say 6 gün geçikti test yaptım cıkmadı soğan suyu denedim Duş aldım onların Bi ilgisi var mı bilmiyorum birde çok kafama takmıştım takmayı bıraktım oldum 😁
Cinarimm5 Goktugveannesii ay inşallah benimde mevsimseldir. Düşünüyorum kaza da olmadı. Kafayı yicem . En iyisi bende bi test yapiyim kafamdan çıkar 😂
EcehaN12 Selam kızlar konuyla pek alakası yok ama ben doğum yapalı yaklaşık 8 buçuk ay oldu ancak hala regli olmadım normal mi benim gibi bir durum yaşayan var mı
Cinarimm5 Nrgglr yok canım olamadım hala . Test aldım yarın sabah yapicam . Korunuyoduk yırtılma falan olmadı ama korkuyorum valla. Sende durumlar ne