Ecocan Tugba6336 anne diyom baba diyo anne diyom abla diyo ama bi anne demiyo 😳 isten geldigimde yakami aciyo kafasini goguslerime sokuyo 😂 alkis yapiyo gel gel yapiyo kalkiyo oturdugu yeren hepimizin bebeklerine masaallah
Ceyhununbalannesi Alse cok güzel yazmışsınız. Benim canimda 9 aylik 2 disimiz cikti desteksiz oturuyor alkis ve by by yapıyor baba dede diyoruz ama emekleme yok biraz tembel o konuda heralde cicibebe sevmiyor yumurta sarisi yogurt ve meyve pureleri seviyor 🙂
Alse Ceyhununbalannesi cici bebe ben daha vermedim hic şekersiz evde kurabiye besleyici yapacağım inşallah.
hayatsen Tugba6336 surune surune evi dolasir emeklemiyor. 2 disi var. Baybay gel gel alkis cak opucuk yapiyor. Tutunup kalkmiyot ama koltuk kenarina birakinca tutunup ayakta durabiliyor dede baba mama kak kak bide anni diyor