Nuraydmr Mucizemsin21 yine atağa kadar şanslıymışsınız. Benimki doğduğundan beri ataklı😁 3 ay 26 günlük 2 saati bulmadı hiç deliksiz uyuduğu. Saat başı kalkar artık zombi oldum ben de😬
Mucizemsin21 Nuraydmr canım 3. Ayda düzene girmişti öncesi gazlı kolikti saatlerce kucakta ağlardı susturamazdık yeni oturmuştu düzen işte çok şükür ama oda bozuldu🥺
Nuraydmr Mucizemsin21 İnşallah çabucak biter atağı da düzene girer yeniden 🤗 Çok zormuş bebek bakmak. Yeğenime bakarken böyle değildi çok usluydu ona kandım 😬
Mucizemsin21 Nuraydmr amin canım inşALLAH aynen öyle ilk oğlum 10 yaşında ama unutmuşum ki o zaman küçüktüm bide cahillikle büyütmüşüm 😂 bu kadar evhamlı değildim ve böyle zorlanmamıştım
ASYA123- Mucizemsin21 Yaa aynı ben.ilk oğlum 10yasinda..bu kızda çok zorlanıyorum çok sinirli aglak🥴canımıza okuyor..oğlum çok usluydu yeminle bu başka bişey 😂🥴
ASYA123- Mucizemsin21 bu atak 30 35gun sürüyor.bizi bitirdi🥴😂 ama ayaktayız yikilmadik.cok çok sabırli olun..
Mucizemsin21 ASYA123- ah olmaya çalışıyorum ama durduk yere ağlayan mızmız kucak delisi oldu çıktı çok şaşkınım ya 😞
ASYA123- Mucizemsin21 benimki kucakta da ağlıyordu.yatirinca ağlıyor kalcinca ağlıyor ayakta ağlıyordu💃💃.eğer aglamiyorsa sizinki bol bol gezdirin.🤦♀️
Mucizemsin21 ASYA123- ah canım omzumda sorun var zaten kucaklayamıyorum ki zar zor yani kucakta gezdirirsem anca duruyor huyu suyu değişti resmen
ASYA123- Mucizemsin21 yaaa..benim şansım kız kardeşim yanımda dönüşümlü atlattık 🤗Allah’ım kolaylık versin🙏♥️
Nefess2020 Mucizemsin21 4 cu ay atağına hoşgeldiniz :) çok şükür biz atllattik ama gercekten cok zor gunlerdi. En uzun suren ataklardan biri sadece sabirli olun diyebiliyorum geçecek.
Mucizemsin21 Nefess2020 ay olmak istiyorum ama gerçekten çok mızmız kucakta gezdircen anca susuyor geceleride uyku yok kolum koptu kaç gğnde geçiyor 😏
Nefess2020 Mucizemsin21 bizimki 5 ci ayina girdiğimizde geçmisti. Anliyorum sizi bende ayniydim sabirdan baska bisey gelmiyor elden malesef. Allah kolaylik versin .