Of ya burda okuyordum hepde şükür bizde bişey yok diyordum bugün 4 aylık olduk çocuğumun huyu suyu değişti ya gece uyumaz oldu habire kalkıyo ağlıyor 4 buçukta uyandı öyle ayakta uyumuyoda önceden bi yattımı en az 5 6 saat deliksiz uyurdu şimdi saat başı dakka başı ayakta geçecek deyin nolur eski düzenine dönermi sizce 1 haftadır böyle 🥺