ikbil20 arındırıldı şampuanı saçında çok fazla ürün olup temizlemek isteyenler yapıyor, ben de bu metoda son 1 senedir dikkat ediyorum, aslında evvelden bilmeden de olsa metoda uygun hareket ediyormuşum. Ben oldum olası market şampuanı kullanmadım, zaten kafa derime yaramıyordu dermatolojik bana ayrı şampuan yazmıştı, baktım ki içeriği temiz metoda uygun, son 6 senedir şampuan temiz mesela, saçıma da çok katkılı ürün sürmemeye çalışırdım, ömrü hayatımda saçıma 5 kere fön çektirmemişimdir düğünde bile kendi kıvırcık saçımı kullandım, öyle olunca da saçım çok yıpranmadı beni.im