ikbil20 malesef saçın yapısı bozulduğu için ,ilk yaptirilan işlem kalıcı oluyor saçta. Benim de hafif dalgalı idi , boncuk taktırdım dalgası daha fazla idi saçıma göre, çıkarttıktan sonra bile saçım kivirciga yakın oldu . Bir daha eski yapısına kavuşmadi😏