Symailay 22092020eylul 1 yaşından sonra uzmanlar da gece beslenmesinin kesilmesini öneriyor aslında gastrit ve reflü hastalıklarına davet çıkarmasın ileride diye
ikiprensannesii2 22092020eylul Yok neden yanlış anlıyım 🙂 5 aylık hamileyim uyanması çok sıklaştı ve sürekli emmek istiyordu o doktorumuzda artık yemekler daha önemli kesebilirsin dedi
22092020eylul ikiprensannesii2 anladım hayırlı olsun bebeğin 😍🤩 o minnoş da senden besleniyo zaten zor tabiki diğer şekilde