2266 aynıyız 😔 benim kızımda konuşmuyor herşeyi anlıyor ama konuşmak istemiyor gibi dışarıda adını soruyorlar aaa konusmuyor mu diyorlar çok üzülüyorum bende pandemi bebegi biraz çekingen diyorum 🙄 pedagog a götürmeyi düşünüyorduk konuşma ve oyun terapisti bu konunun uzmaniymis onlari araştırmaya başladım ve çok ağlıyor neye ağladığını bilmiyoruz bir konuşsa derdini anlatsa o sıkıntı da bitecek Sanki