2266 Kızım 2 buçuk yasında konusmuyor daha doqrusu konusmak istemiyor qbi bazen bir anda bir kelime kullaniyor hadi kizim bidaha diyorum aqzinda geveleyip söylemiyor bu durumu yasayan war mi?
elifzeze 2266 benim kızımda da aynı problem vardı TV, tablet, telefon izliyorsa uzak tutun bol oyun oynayın etkinlik yapın çevresinde akrabaları yani yaşıtları varsa onlarla buluşturmaya çalışın.
Kubraatlas 2266 27 aylık aynı şekilde kelimeleri 1er seferlik ağzından çıkarıyor sonrası yok herşeyi anlıyor göz teması var komut alıyor ancak 10-20 arası kelimesi var bende üzülüyorum artık
NaimeYilmaz 2266 2266 hadi kizim bidaha diyorum Böyle dememek lazım. Siz bol bol etkinlik yapın sohbet edin kıtap okuyun. Tuna da 3 yasında çözüldü
sleeplessmother Kardeşim 3 yaşına kadar konuşmamış şu an sıkıntısı yok ama çok içine kapanık bence bir pedagog yardımı alın ilerde sorun yaşamasın.
2266 sleeplessmother ilk konusmaya basladiqinda rahat bir sekilde amca dede anne baba teyze falan dedi kıştı odadan cikmasin diye tw actım sürekli bir cizqi film vardı booba diye konusma falan yoktu onu sewiyordu sadece onu izlemek istiyor bende dursun diye aciyordum neredeyse 7 saat izlerdi snra bütn kelimelride unuttu snrada bidaha konusmak istemedi hatayi orda mi yaptim biLmiyorum
2266 elifzeze war yasitlari hatta bayada sewiyorlar kizim oynarken canlarini acitiyor vurarak yada iterek oynuyor seme sekli cok sert ve cocuklar haliyle ondan uzak duruyorlar buda beni cok üzüyor 😔
2266 Kubraatlas Ainen benim kizimda baya zeki hatta ne desem cok rahat bir sekiLde anlayip uyquLuyor ama konusmak istemiyor ne yapmamiz lazim biLemiyorum
elifzeze 2266 size yanlış bir yönlendirme yapamam elbette yalnız etrafında gördüyse çocuklardan o da bunu örnek alıyor olabilir birde tamamen konuşamadığı ve kendini tam ifade edemediği için hırçınlaşıyor olabilir ben kızımı çocuk ruh ve sağlığı bölümüne götürmüştüm kızımda herşeye ağlar doktor söylemişti isterseniz sizde bi götürün ben inanın buralarda çok zaman kaybetmişim keşke daha önce goturseymisim doktora çünkü herkes ayrı kafadan konuşuyor her çocuk farklıdır kendine özeldir o yüzden dediğim gibi dilerseniz götürün kafanızda soru işareti kalmasın
Opticanmom 2266 ay yemin ederim aynı sanki degmece oynar gibi iktidiyor çocuğu hopp yere dusuyorlar ve oynamak istemiyorlar gelişimi yaşına göre ileride mi ? Çocuk doktorumuz fiziksel gelişimi önde olan çocuklarda dilsel gelişim geç olabilir bu bir sorun değil demişti
Sanemsoz 2266 7 saat mi? Lütfen çocuğunuza bunu yapmayın.Yıl olmuş 2021 herkes bas bas bağırıyor ilk 3 yıl ekran yok diye…
Busraates 2266 2266 pardon ama bi bebek dünya ya getiriyorsanız bence sorumluluklarını almalısınız ne demek 7 saat tv izliyor gece ve gündüz ortalama bi bebek 15 saat uyuyor gerçekten 7 saat de tv izledikten sonra bu çocukla ne kadar ilgileniyorsunuz gerçekten bazı çoçuklar için cok üzülüyorum bu yorumu da gerçekten kendinize gelin sirkelerin diye yazdım umarım bi parça etkisi olur ki sanmıyorum
momanneee 😞 aynı durumdan muzdaribim çok üzülüyorum. Kimsemizde yok gurbetteyiz ikinci çocukta olunca onunla hiç ilgilenemiyorum. Yavrum kendi kendine oynuyor hep tv telefon vicdan azabı çekiyorum
2266 momanneee ainen benimde ikinci bebeqim oldu oda 3 aylik simdi bende sizin qbiyim yetemiyorum diye kendimi yiyiyorum siz neden teksiniz
canslara Kesinlikle doktora götürün. tv, telefon, tablet asla vermeyin. zor biliyorum en azindan uzak tutmaya calisin tek tavsiyem bol kitap okuyun sürekli kitap okursaniz cok faydasini görürsünüz👍🏻
Busranur34 Ekrandan uzak tutun farkı görürsünüz ekran çocukları çok etkiliyor telefon televizyon tamemen çıkarın hayatından sizde herşeyi net bı şekilde anlatın su suya su bardaga bardak gibi
2266 Sanemsoz ewt doqru ama kizim cok hareketliydi kıştı haliyle bende mutfaqa falan qidiyordum sirf odadan cikmasin diye alistirdim bu defa wazqeciremedim
mihrosum Kızım tam 2 yasında konusmuyor 4 5nkelımesı var. Gunde 1nsaatı gecmez youtu.be acıyorum yoksa Yemekmyemıyor bitirince hemen kapatırım. Ama arkadaşlarımın cocıkları aksama kadar izlerler hepsi catır catır konusuyor. Bir kızım konusmuyor. Hepsinin elinde tablet telefon ben daha hıc vermedim. Gunde 15 20 dk oda yemek yerken o kadar. Onlar bırak 7nsaatı 12 13 saat izliyorlar ama hepsi konusuyor. Bende bunu anlamıyorum iste. Hazmedemiyorum. Sana 2 3 kısı degıl en az 10 kısı ornek verebilirım cocuklar tabletle uyuyor ama yok hepsi konusuuor.
2266 mihrosum ewt ya masaAllah eltimin de kizi tlfonla tabletle buyudu ama masaAllahi war hem naif bi okadar quzeL konusuyor ne yapmamiz qerekiyor biLmiyorum ki
mihrosum 2266 ah canim nasıl ılgılıyım bir bilsen. Ders calısıyoruz herseyı bilir herseyı ogrettım konusmayı bilse okumayı ogretecem o derece. Ama yok cocuk konusmuyor