Sedopi Ben pişman degilim hiç hemde çünkü Su zor iciyodu şimdi gayet güzel yeterli iciyo yemek zorla yediriyodum şimdi hiç zorlanıyorum bütün yemekleri yiyor uyku gece 10 kez kalkiyodu şimdi bir bazen hiç kalkıp su içip geri yatiyo bu kızımın gelişimi için ve benim psikolojik ve bedenen yorgunluğumu aşırı azalttı daha güzel vakit geçiriyoruz bazı şeyler düzgün gitmiyosa birşeyleri değiştirme liyiz her annenin kendi tasarrufunda bu olay sen vakti geldi değişimin diyosan ama sütumden gene içsin istiyorsan sağ yatarken koy biberona içir uyut emzirme olayını kes sadece çünkü çok farkediyo herşey degisiyo amerika pediatri akademisi ne göre ilk 6 ay çok önemli anne sütü için bir yaşına kadar da ek gıdayla desteklenmeli daha sonra ilk bir sene kadar önemli değil gene tabiki vitamin protein mineraller vs anne sütünden aliyo ama ilk bir sene kadar değil bunu formül mamayla da yapabilirsin yada sahip gene biberonla uyurken verebilirsin