Emzik kullanmadık hiç biberon ve mamada sadece anne sütü uykuya meme ile geçiyoruz geceleri abartısız 10 kere kalkıyor 14 aylık olduk bu zaman Akadlar cesaret edemedim denemeye ama artık çok yoruldum sizler nasıl kestiniz yardımcı okursanız çok sevinirim fikirlerinize ihtiyacım var meme istediğinde su ver diyorlar gece suyu bardaklamı veriyorsunuz