ozlemmerter benim kızım sadece emerken kakası normaldi mamaya başlayınca kabız oldu her mama verdiğimde içine yağ koyuyordum hakiki yağ kabız olmasın dıye ama siz daha yeni vermeye baslamıssınız onunla ilgisi yok o zaman. Birde bizdende geçiyormuş ishal kabızlık sorunu bebege. Eger kakası sert degıl su gibiyse poposunda catlak vardır makat çatlak kremi var onu kullanabilirsiniz ve kaka yaptırmak ıcın bebegınızı bacaklarını kaldırarak zorlamayın o zaman o ıkınırken catlak oluyormus lavman yapıp kremını surup ıyılesmesını bekleyın.Birde az doyuyorsa kakasını gec yapıyorlar mamayıda cok verırsenız kakasını daha cok yapar duzene gırer ama yag koymayı unutmayın hic