ozlemmerter 2. Aydan beri aynı duurmdayız. Doktora götürdüm genel durumu gelişimi vs iyi olduğu için normal dedi. Bana önerdikleri; Zeytinyağı günde 3 tatlı kaşığı, her bez değişiminde masaj, probiyotik damla. Bunlarla kakası sıklığı arttı daha da önemlis fitil vs ile müdahale olmadan yapıyor artık. (Oğlum nerdeyse 4 aylık-biraz da zamanla düzeliyor cünkü barsaklar anca gelişiyor)