Senemsedat133 12-34 aynen bence emzik illa bir yerde meme reddine yol acacakti baştan beri bile bile verdik keşke vermeseydim
12-34 Senemsedat133 meme reddine yol açması çok kötü ilk kızımda herkes sütün yok dedi mama verdim 10 günlükken şuam çok pişmanım
Senemsedat133 12-34 bende ilk ay mamayla besleyip 2 ayda memeye zarzor dondurmus biriyim şu an meme reddi mi tekrar asla yaşamak istemiyorum tüm çabam boşa gider o sahne gözümde. Canlanıyor çok kötü bişey meme reddi
Minigimm16 Senemsedat133 sanmıyorum ya azalmaz bizimde aynı durum süt zaten emdikçe çoğalan bişey degilmi bu kadar stres yaparsak dha çok azalabilir