4 ayimiza girdik ve eskisi gibi iştahlı emmiyor memede oyalaniyor az emiyor ve sık sık emmek istemiyor artık tabi gece 12 de yatıyor sabah 7 de kalkıyor gece emzirmesi olmazsa sütun axalir mi acaba saat 9 da emdi hala yatıyor bu arada memeler doldu acaba sagayim mi sütümü