yusufmertmom bende öyleydim ama mecbur olunca evladım için yapıyorum ekmek tarzı şeyler değil daha çok protein hiç bir şey yiemiyorsanız ayran için. Yoğurda dereotu doğrayıp çörekotlu serpin onu yiyin. Humana evet Biraz tatlı ama alışıyor insan bir süre sonra tadına. Süt arttırmada bende farketti sütümü arttırdı