merve2681 humana çayına tatlı dediler o yüzden almadım yaa şekerli içemiyorum , hurma incir yiyorum aslında akşamları 2-3er tane , su baya içiyorum saymadım ama şişe şişe, salata arada yiyorum ama işte ana ve ara öğün sayım çok değil sürekli bişeyler yiyemiyorum