Aalizzwell ay inşallah benim bebeğim bir ay emmedi hiç sağım yaptım da hep ama yetmedi hem sağım yaptım hem üstüne mama verdim sonra emdi ama sütüm yetmedi 1 hafta gece gündüz emdi gram artma olmadı zayıfladı mecbur mama devam ettik önceliği doysun zaten benim için mama sorun değil ama azda olsa hala sütüm var en azından ek gıdada meme + ek gıda olsun istiyorum o yüzden sordum o kadar az ki neler neler yedim içtim ne pahalı şeyler kullandım olmadı oysaki sezaryen olmasına rağmen sütüm çok güzel gelmişti. Böyle bazen bir damla geliyor üzülüp bırakıyorum artmaz diye ama sizin yorum iyi geldi teşekkür ederim. Sağım yaparak beslemek ayrı zor tebrik ederim üstelik 16ay.bide başından beri sütünüz iyi miydi