Ben bu sabah bile bu durumu yaşıyordum bebeğim yoğun bakımda yatıyor ve süt sağıp götürmem gerekiyordu ve önceden çok olan sütüm 10 cc bile çıkmıyordu. Aklıma gelen duyduğum bütün yöntemleri denedim rezene petibör pekmez tahin helva ne denirse yedim yaptım ama olmuyordu. En son humana stil tea duymuştum ama olabileceğine ihtimal vermiyordum. En son çare gittim aldım bu akşam. ve bir fincan içtim hemen etkisini gördüm. Bunu yaşamayan bilemez ben çok ağladım süt sağarken umarım kimse yaşamaz