15 aylık bebeğim gündüzleri tek uyku yapmak istiyor fakat bünyesi buna hazır olmadığından dolayı saat 6dan sonraya huysuzlanmaya ağlamaya başlıyor taa ki uyuyana kadar. Genellikle 1-3 arasında gündüz uykusu yapıyor. 3ten 9a kadar uykusuz kalıyor. İkinci uykuyu ne yapsamda uyutamıyorum. Bu huysuzluk her şeye yansımış durumda. Nasıl düzelticem ne yapacağım bilmiyorum nolur biriniz fikir verin