Mehmetmirza doğduğundan beri kucakta uyur yerine koyunca uyanır düzelecek diye diye hep yiyorlar beni büyüklerim. Ama yok hep aynı. Artık psikolojim alt üst ağlıyorum sğrekli evde iş güç yapamıyorum Hastayım mesela gündğz uyaylım beraber dedim aldım yanıma sadece 25 dk uyudu. Sonraki uykusu ise 10/15 dk sürdü. Ve daha 5 aylık. Her bebek bir değil uyuyan çok güzel bebekler tanıyorum. Bizim sınavımız bu olsun ne diyeyim ama psikoloğa gidicem o derece kötüyüm ben.