elifinannesi53 yani şu zaman geçiyor diyemem. 8 aydan 18 aya kadar sürdü. 18 ayda memeden kestim düzeldi. Şu an 23 aylık 1 aydır yine kabız. Ben kabızlığına iyi gelsin diye kefir yapıp içiyordum kışları. Yazın yapmadım o zaman kabızlık yoktu. Şimdi yine yapıp vermeye başladım kabızlık geri geldi. Sanırım süt ürünlerine karşı hassasiyeti var. Bir aydır ilk defa bu akşam kendisi yaptı onu da ağlaya ağlaya sert bir kaka. Siz de yedirdiğiniz şeylere dikkat edin gözlemleyin. Genel olarak kefir sindirim sistemini düzenler mesela ama bazı istisnalar olabiliyor demek ki. 🤷♀️ Su tüketimi önemli tabiki. Olmadı ve meyve sokacağı edinip meyve suyu şeklinde içirin ama mutlaka sıvı alımını yükseltin.