Milamoms 19 aylık kızım kabız oldu ilkkez zeytinyağı icirdim organik kayısı yedirdim masaj yaptım poposunu uyardım ama asla yapamıyor ıkınıp bağırıyor sürekli nasıl düzelir lütfen yardımcı olun
Milamoms sadeturkvatandasi çok iyi aslında elinde sürekli suyu içer gece de kalkıyor 2 defa bol bol içip uyuyor ilkkez kabız oldu ve ben ne yapacağım bilmiyorum 😔
Milamoms BirAlparslanAnnesi 3 gün oldu evet ilkkez oluyor ıkınıp kikkirmizi olup ağlıyor ama nasıl ağlamak 😭
sadeturkvatandasi Milamoms benim kızım daha çok küçük o yüzden tecrübesizim üstte kalsın diye yazıyorum fikir veren olur mutlaka geçmiş olsun🌸
BirAlparslanAnnesi Milamoms oyy kuzum benim poposundan çatlak olmasa bari çok iyi anlıyorum seni benim oğlumdada çok yaşadık biz nefesi tıkanıp morarırdı ben artık evde kendim lavman yapmıştım sonrada doktorumuz bitkisel şurup verdi çok rahatlattı bizi
Bulutbey Milamoms geçici çözüm olarak lavman yapabilirsiniz. Libalax. Eczaneden direk alabilirsiniz. Poposuna krem sürmeyi ihmal etmeyin. Zeytinyağı da olur. Biz de çok kabızlık çektik. Hala da arada oluyor. Umarım süreklilik arz etmez bizim gibi 🙏🏻
Semaayk Milamoms eczaneden gliserin kansuk fitil alabilirsiniz çocuklar ve bebekler için verin bağırsakları rahatlasın sonrasında mutlaka gğnkurusu kuru üzüm ve yulaf dan mama yapıp verin çok güzel çalıştırıyor bağırsağıma 😊
Toprak_9388 Milamoms armut rendele ama, mumkunse pışmış armut cok faydasını, gormustm vala uedır bolca